Translate

CELE MAI APRECIATE CANTECE DE TOAMNA / Greierele si furnica -CANTECEL pentru cei mici

CELE MAI APRECIATE CANTECE DE TOAMNA / Greierele si furnica -CANTECEL pentru cei mici


Cantece de toamna


                                                   
           Greierele si furnica



A cantat o vara-ntreaga la chitara,
Greierele indolent
Insa se trezi deodata din visare
Cand gerul se simti prezent.
In hambar cand el privi
Gasi doar o goliciune.
Viscolul se intetea
Dar si foamea mai ceva.
In hambar cand el privi
Gasi doar o goliciune.
Viscolul se intetea
Dar si foamea mai ceva.
Ce sa faca? Ce sa faca?
Hai sa ceara la furnica imprumut.
Sa-i dea vreo doua boabe de secara
Pentru ea nu va fi mult
Uitea sa ii spuse ei
N-am nimic de imbucat,
Foamea m-a scos din bordei,
Da-mi te rog un dumicat
N-am nimic de imbucat,
Foamea m-a scos din bordei,
Da-mi te rog un dumicat
Imi dai?
Stiti si voi ca furnicuta-i muncitoare,
Dar poate voi nu stiti ceva:
Sa dea orisicui mancare chef nu are.
Greierului ii zise asa:
Asta vara ce-ai pazit?
Daca nu e cu banat, zi si noapte am cantat,
Pentru mine, pentru toti
Joaca acuma daca poti!
Daca nu e cu banat, zi si noapte am cantat,
Pentru mine, pentru toti
Joaca acuma daca poti!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori