Translate

FISE de lucru - DS - Activitatea matematica - Grupa mica / DS- GRUPA MICA- Eu si familia mea - Grupe de obiecte de acelasi fel

FISE de lucru - DS - Activitatea matematica - Grupa mica / DS- GRUPA MICA- Eu si familia mea - Grupe de obiecte de acelasi fel



 
      TEMA: Eu şi familia mea.
      SUBTEMA: Sunt fetiţă, sunt băiat!




           Am postat câteva fise de lucru pentru tema "Eu şi familia ", având ca subtitlu "Sunt fetiţă, sunt băiat!", sper să fie pe placul dumneavoastră şi să le dăm un imbold celor mici. Aceste fise ajuta la amplificarea experienţei senzoriale, ca bază a ştiinţei matematice referitoare: la recunoaşterea, denumirea, clasificarea şi constituirea de mulţimi.


"'Scopul educatiei este transferul de flacara.'' - Vasile Ghica


Pentru poezii cu tema "Eu şi familia " dati click Aici.




Fise-Eu si familia mea
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});



Fise-Eu si familia mea



FIse-Eu si familia mea

Fise-Eu si familia mea


Fise-Eu si familia mea

Fise-Eu si familia mea







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Postări populare

Bloguri, Bloggeri si Cititori